כיצד מפחיתים אי נוחות וכאבי בטן לאחר המסת שומן בטני?

הטיפולים של המסת שומן ללא ניתוח נחשבים בטוחים, אך חשוב לדעת שיתכנו כאבי בטן או התכווצויות וגם שלשולים. לרוב ההשפעות כמו נפיחות, עקצוצים, אודם וקהות יורגשו באזור המטופל, אך תיתכן גם אי נוחות בבטן במידה וטופל השומן הבטני – אזור פופולארי מאוד לטיפול.
חשוב מאוד לבחון כיצד להוריד את הסיכוי לאי נוחות. כך למשל, במקרים רבים עיסוי באזור המטופל יכול לעזור אם כי נהוג לבצע אותו בעיקר בתהליך של הקפאת שומן ולא של המסת שומן בחום. קומפרסים חמים יכולים לסייע.

לעיתים טיפולים מעין זה משפיעים לזמן קצר על פעולת העיכול והמעיים ולכם יתכן מצב של עצירות או מנגד – שלשולים. קיימים תרחיפים שיכולים לסייע להקלה בעצירות ובמקרה של שלשול, גזים וכדומה. כמו כן, משככי כאבים שיכולים לסייע בהתמודדות עם הכאב. כדאי להתייעץ עם המטפל או עם רופא לפני שבוחרים לרכוש משככי כאבים ללא מרשם רופא על מנת לוודא שאכן מדובר בפורמולה המתאימה למצב, הרקע הרפואי וכדומה.
בכל מקרה יש לדעת שלאחר הטיפול יתכן כאב או נפיחות, לרוב חבורות לא חריפות. ברוב המקרים אך יש להתייעץ עם כך ההמלצה תהיה דווקא על לבישת בגד דחוס.

כדאי להקפיד לאחר טיפולים בהמסת שומן על אורח חיים בריא כולל התעמלות, שמירה על תזונה נכונה, תוך דגש על חיטוב והתאמה אישית של התפריט לצרכים על מנת להימנע מחזרתו של השומן וחזרתם של ההיקפים. אפשר לבחון מהו אורח החיים המומלץ למטופלים בפרוצדורות הללו כדי לשמור על התוצאות לאורך זמן וליהנות מגוף חטוב יותר.

כאבים בבטן לאחר המסת שומן

רבים חושקים לעצב ולחטב את הגוף ולהפחית את השומן – הצמיגים בבטן, בירכיים, בישבן, בזרועות ומתקשים לעשות זאת רק באמצעות שינויים תזונתיים וספורט. השומן מחריף לעיתים בתקופות שונות בחיים בעקבות הריונות ולידות, כתוצאה משינויים מטבוליים בגיל המעבר, בעקבות חוסר פעילות או אכילת יתר. למשל, בתקופת הקורונה נרשמה עלייה במשקל אצל רבים שמצאו את עצמם מפיגים את הבידוד והסגר באכילה.
ירידה במשקל היא משהו אחד וניתן לבצע אותה על ידי מאמץ תזונתי משולב בפעילות גופנית, אבל מה לגבי חיטוב וצמצום היקפים?

טכניקות להמסת שומן ששווה להכיר

כאן נכנסים לתמונה טיפולי המסת שומן – הליכים במינימום פולשנות בעלי תוצאות מרשימות להמסת השומן – הצרת היקפים ועיצוב האזור המטופל.
קיימות מגוון טכניקות המבוססות על טכנולוגיה מתקדמת לצורך המסת השומן כמו BodyTite, המופעל על ידי תדר רדיו כיווני (RF), שלמעשה מוביל לכיווץ של הדרמיס. החום או יותר נכון העוצמה התרמית למעשה גורמים להמסת תאי השומן כאשר המכשיר מאפשר למטפל שליטה בחום על מנת להבטיח תוצאות עקביות בהמסת השומן ובמיוחד הידוק העור.

הטיפול מתאים מאוד למי שהנם בעלי שומן על הצוואר, בטן, ישבן, ברכיים, זרועות. הטיפול מבוצע עם ג'ל הרדמה לאזור המטופל.
קיימת גם טכניקה לשאיבת שומן אולטרסאונד המשתמשת בגלים להזרמת שומן ושאיבתם החוצה על ידי ואקום ולרוב אפקטיבית בטיפול באזורי שומן עיקשים בסנטר, צוואר, רגליים, קרסוליים.

כך או כך, המסת שומן מסייעת לעיצוב הגוף מחדש והפחתת שומן באזורים ספציפיים.
ישנה גם המסת שומן המבוססת על אנרגיית לייזר ברמה נמוכה החודרים לעור ומחלישים למעשה את דפנות תאי השומן, כך שניתן יהיה לצמצם ולהסירם. מדובר בשיטה שיכולה להפחית עור נפול היות והיא גם מקדמת את היווצרות הקולגן וכן ההתאוששות ממנה יחסית מהירה ויש בה פחות סיכונים לזיהומים בהשוואה לניתוחים או פרוצדורות פולשניות.

 

 

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

דילוג לתוכן