הפעולות שיש לבצע לאחר הקפאת שומן

רבים חולמים על גוף מעוצב וחטוב ומתקשים להיפטר ממצבורי שומן עיקשים רק באמצעות תזונה או פעילות גופנית במיוחד בעקבות שינויים במהלך החיים, הריונות, לידות, עלייה וירידה במשקל ועוד. הבשורה המעודדת היא שיש בהחלט מה לעשות והדרך לשם קרה ואפקטיבית.

מהו תהליך הקפאת שומן?

שיטה יעילה להפחתת מצבורי שומן באזורים מסוימים בגוף היא באמצעות הקפאת שומן – המסת שומן בקור. מדובר בתהליך שאינו כירורגי המבוסס על מכשור מתקדם שנועד להקפאה של תאי שומן מתחת לעור. הריסת תאי השומן למעשה מאפשרת לצמצם באופן משמעותי היקפים ולמצק את הגוף כאשר ניתן לבצע המסת שומן במגוון אזורים בגוף כמו זרועות, ירכיים פנימיות, בטן, גב, האזור מתחת לישבן ואפילו הסנטר ועוד אזורים "בעייתיים" שרבים מעוניינים לעצב ולא מצליחים בדרכים אחרות. בינינו, מי לא חולם על ירכיים הדוקות יותר או ליישר את הזרועות המדלדלות משומן?

פיסול הגוף באמצעות הקפאת שומן

המסת הבליטות השומניות היא תהליך קצר יחסית ללא מחטים וללא חיתוך בסכין המלווה בתחושות של קור או התכווצות, עקצוץ וכדומה, התחושה משתנה מאחד לאחר. בכל מקרה, ניתן לצמצם באופן משמעותי שכבות שומן.

מהי הסיבה המדעית שעומדת מאחורי ההליך? מסתבר שתאי השומן רגישים מאוד לטמפרטורות קרות וקור פוגע בתאי השמן ומאפשר להוריד בתהליך מקפיא זה אחוזי שומן ניכרים מטיפול לטיפול, כשחשוב לדעת שתדירות ומשך הטיפולים נקבעים על ידי מי שמבצעים את ההליך.

היתרונות של הקפאת שומן הם רבים, כיוון שניתן לטפל בתאי שומן ובשומן תת עורי שלא ניתן היה להסיר בדרך אחרת ותאי שומן שנהרסו מוסרים מהגוף לצמיתות. התהליך אינו פולשני ונחשב לבטיחותי ללא הרדמה ואפשר לטפל במגוון אזורים בגוף ללא פגיעה בכלי הדם או השרירים.
תהליך של "קריוליפוליזה" הוא כבר תהליך מוכר ונחקר שניתן לבצע מבלי לפגוע בעור שמעל תאי השומן והתנסו בו רבים ברחבי העולם.

 

החשיפה לטמפרטורה נמוכה ולקור במיוחד לשומן בטני הידוע לשמצה. תאי השומן פשוט יותר רגישים לקור מתאי עור אחרים ועם זאת, יש לציין שרק יישום מדויק של טמפרטורות קרות, כפי שציין החוקר נילס קרוגר, מעוררות הרס של תאי שומן המפעילה תגובה דלקתית ומובילה לכך שכדוריות הדם הלבנות מאפשרות לגוף להיפרד מהפסולת או במקרה הזה, מהשומן.

השמדת תאי השומן גורמת לכך שהתאים לא יאגרו באותו מקום שוב שומן ומדובר בתהליך טבעי הדרגתי בו התוצאות נראות בבירור לעין המתבוננת ככל שעובר הזמן.
חשוב מאוד לבצע את ההליך במרפאה המתמחה בתחום ואצל מטפלים מיומנים שיודעים להפעיל את המכשור המתקדם ובעיקר לבצע קירור מבוקר לשומן המיועד.

ההליך אינו מתאים לבעלי עודף משקל ואינו מהווה גם דרך לרדת במשקל, אלא פשוט להיפטר ממצבורי שומן עיקשים שעשויים לפגוע בנוחות, במראה, בביטחון ובדימוי העצמי.

למה לצפות לאחר ביצוע הקפאת שומן?

בסיום הטיפול תוכלו לצפות לעיסוי על ידי המטפל את האזורים המטופלים, זאת על מנת לזרז את זרימת הדם והשבת התחושה לאחר הקיפאון וגם לפרק רקמות עמוקות קפואות ולעודד את הגוף לספוג את תאי השומן ההרוסים. 

כמו בכל פרוצדורה, התחושה לאחר הטיפול היא סובייקטיבית ומשתנה ממטופל למטופל ואומנם מדובר בזמן התאוששות מינימלי, אך חשוב להיות עם יד על הדופק על אחת כמה וכמה אם ישנה רגישות או כאב. לעיתים יש עקצוץ או גירוד באזורים שטופלו.
במקרים מסוימים עשויה להופיע אדמומיות או כאב באזור המטופל. ניתן בהחלט לבחון אפשרות של ביקור רופא לליווי תהליך ההתאוששות שלכם בבית. מעקב אחר ההתקדמות, איזון הכאב במידה ויש כאב וכדומה. במידת הצורך תוכלו להסתייע בשירותי רפואה פרטיים של רופא עד הבית על מנת לעבור את ההליך בראש שקט ככל שניתן מטיפול לטיפול.

מתלבטים לגבי המסת או הקפאת שומן? השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם עם כל המידע בנושא

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן