הגשמת חלום: כך תשיגי את הגזרה שחלמת עליה

נשים וגברים רבים משתדלים להקפיד על אורח חיים בריא, אשר כולל תזונה נכונה ופעילות גופנית קבועה כמה פעמים בשבוע. אף על פי כן אצל רבים מהם יש מצבורי שומן שנותרים לאורך זמן ודי קשה להיפטר מהם למרות ההקפדה. אחד הפתרונות להעלמת שומן זה, הוא באמצעות מכשור חדשני אשר פועל בטכנולוגיות מתקדמות ומבצע המסת שומן. בדרך זו אפשר להמיס את השומן המיותר הקיים בירכיים, בגב, בזרועות העליונות, מתחת לעכוז, בבטן ומתחת לסנטר.

מדובר במכשיר שהוא בטיחותי ואינו יוצר נזקים ויש להתייחס אליו כגורם בטוח בדיוק כמו שמשתמשים במכשירים אחרים בשימוש יום יומי. כל טיפול אורך בין חצי שעה לשעה ואפשר לראות תוצאות תוך פרק זמן קצר יחסית, להנאתם של המטופלים.

ביצוע המסת שומן בפועל

ההצלחה של שיטת המסת שומן נובעת מכך שמפעילים במכשיר זה קור עז אשר מקפיא את המקום. קור זה מפרק את תאי השומן אשר ממוקמים מתחת לעור ומעל השריר. התאים הללו מתפוגגים ולכן השומן שהיה קיים בהם נמס בתהליך זה. לכן לאחר פרק זמן מסוים מצבורי השומן בנקודות הספציפיות שטופלו כבר אינם קיימים.

הליך המסת שומן מתאים למטופלים שיש להם כמה נקודות ספציפיות הדורשות טיפול ואינו מיועד לבעלי משקל עודף, שיש להם עודפים בנקודות רבות ברחבי הגוף.

יתרונות של הליך המסת שומן באמצעות קור

מדובר באופציה שהיא בטוחה כיוון שהיא אינה כרוכה בהרדמה כללית, אלא בהליך שהוא די טבעי ולכן הוא אינו מותיר צלקות או חתכים. אם המטופל מסתיר את העובדה שהוא מבצע טיפולים, אף אחד לא יחוש בכך. גם תקופת ההתאוששות היא קצרה ואינה מלווה בתופעות לוואי כלשהן.

לאחר הטיפול התחושה היא שמדובר בטיפול אפקטיבי ולכן המטופלים ממתינים לתוצאות בנראות שלהם. ברוב המקרים לאחר כחודש כשמביטים במראה, אפשר לראות שינוי מהותי בנקודות שהיו לפני כן בעייתיות כמו בבטן, בירכיים, בזרועות העליונות ובכל איבר אחר שבוצע בו טיפול בקור.

הנראות הכללית של הגוף עבור נשים

עבור נשים הנראות הכללית היא נושא חשוב מאד. אם הן שומרות על תזונה ומקפידות על כושר גופני, די מתסכל שמצבורי השומן העקשניים נותרים במקומם ולא נעלמים כפי שקורה במיקומים אחרים בגוף. לכן כאשר יש לכך פתרון רפואי שקיבל את האישור של ה FDA ומדובר בתהליך שהוא אינו פולשני ואינו גורם לנזקים, הלקוחות מגיעים לקליניקות כדי ליהנות מהתוצאות.

בהתאם לכמויות השומן שנצפות ברחבי הגוף, יקבעו הצוותים בקליניקה, כמה טיפולים יש לבצע. הפעילות יכולה להסתיים בטיפול אחד, או לחלופין בכמה טיפולים בודדים. ברוב המקרים כאשר מדובר בטיפולים ממוקדים, אין צורך להגיע לקליניקה מעבר לביקורים הבודדים הללו.

התוצאות אשר נראות במראה הכללי של כל אחד מהמטופלים לאחר כמה שבועות והשינוי המהותי, יוצרים אצל המטופלים סיפוק רב.

ספורט לנשים לאחר הטיפול הייעודי

כאשר מגיעים לתוצאות נפלאות, הדבר מדרבן את הנשים להגיע לשיעורי ספורט או לבצע אימונים אישיים. לאור הגזרה המחמיאה החדשה שלהן, הן רוכשות להן בגדי ספורט לנשים שמחמיאים כמו טייצים קצרים או ארוכים בהתאם לעונה, גופיות ספורט קצרצרות כמו חזייה או מעט ארוכות יותר עד קו המותניים. כמו כן מכנסיים ארוכים נוחים ביותר וז'קט ספורט שנוח מאד ללבוש מעל חזית הספורט או מעל החולצה.

המעטפת הכללית שיוצרות הפעולות של הקפאת והמסת שומן מחזקות מאד את הביטחון העצמי ואת התדמית, של כל מי שביצעה את הטיפולים הללו ברחבי הגוף.

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן